Ich bin Matsch

… ich glaub mein Gehirn ist in meine Klausur geflossen. Obwohl, kann nicht, sonst hätt ich nicht so Kopfschmerzen (und nicht son Stuss geschrieben). Und wie wars? Naaajaa…. nachdem ich geschrieben habe, dachte ich: Joaaa, geht wohl. Je öfter ich drüber nachdenke, desto mehr fällt mir auf: Wasn Scheiß hab ich geschrieben XD Aber die Aufgabe war nicht unlösbar oder so, genaugenommen hätte man eigentlich nichts lernen brauchen dafür.
I should study (no German anymore, yeeees), but I think I’ll sleep… my head’s a killer. Duhhh.

Advertisements

One thought on “Ich bin Matsch

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s